Saturday, October 2, 2010

Cuti PMR

Wee~~ aku cuti panjang kot sempena Pmr ni.Best2.Budak2 f4 memang la best tapi budak2 f3 semua dok maki hamun kitorang dalam hati tu.tauuuu dahhh.Aku dulu pun camtu gak.Kejelezan terserlah melihat budak2 f4 cuti.HAHA

Macam2 menda dalam otak aku ni nak buat bila cuti.Haish..buku sekolah tak sentuh langsung lagi.Aku ingat nak tengok cerita korea/jepun la.Cerita apa yang best ek?
Semalam aku baru tengok separuh cerita jepun.Tajuk dia Scrap Teacher.Baru habis satu disc.Satu lagi malam kang la tengok.

Bestttt kott cerita dia.Cikgu-cikgu dan pelajar-pelajar silalah tengok cerita tu.Banyak pengajaran kot dapat.Anddd........pelakon2 cerita tu semua hensem and comell.


Kawaiii~~~~~~~~~~


Kegedikkan terserlah apabila tengok cerita tu.hehe.So jommmm sama2 tengok ceritaaa tu................................HAHA



Nota Cipanzi: Sesiapa yang amik pmr tu..Good Luck tauuu.Buat yang terbestt skali.Ganbatteee~~!! HAHA

No comments: