Monday, October 18, 2010

Bear Bear


Sape pompuan kat sini? angkat tangan cepat! eh awak lelaki kan kenapa angkat tangan jugak.=D.Aku nak cerita pasal bear aku  la arini.Aku tau mesti semua pompuan ada bear kat kat rumah.Tak kisah la sape bagi pun.Boyfriend ke,scandal ke,peminat rahsia ke,mak ke,ayah ke,abang ke,kakak ke,adik ke,kawan ke,ke ke ke.=D.

Aku kat rumah ada dua je bear.Eh banyak sebenarnya.Tapi yang aku punya dua je la.Sedih kann.Cepat cakap sedih kalau tak aku nangis.=D.Bear aku tu dua2 mak aku bagi.Eh tak.Aku yang paksa dier beli.Kesian.Haish bilalah fizo nak bagi aku bear ni.Kalau dier bagi confirm aku pelukcium  fizo bear tu.

Bestkan kalau ade boyfriend.Mesti nanti dier bagi barang best2.Dah Tyra apsal ayat ko arini cam desperate glee nak boyfriend ni.Ni semua kawan aku punya pasal.Gi bukak cte sal ni.Sepak ko kang.Ceh bajet gengster nak sepak orang.Kat blog berani la tapi bile jumpe mesti terus kecut tu.Hee~~ malu2.

Eh sambung balik cite bear2 tadi.Ada bear ni best kot.Tiap kali aku nak tido malam mesti peluk fizo bear tu.Kalau tak peluk rasa tak best pulak.Rasa tak boleh tido.Tapi kalau time marah or tak puas hati ke ape memang aku smackdown la bear tu.Kesian dier tak bersalah.Sorry bear2.


=D.Aku teringin nak ada banyak bear2.Then letak atas katil penuh2.Bila bangun pagi esok semua da tido bawah katil.Hee~~.Agaknya kalau aku kahwin dengan fizo  mesti jatuh katil kan suami aku tu.Kesian.Tak pe nanti tido kite hug2  barulah tak jatuh katil takpun dua2 jatuh katil.serasi bersama.

Amboiii kau Tyraa! Kecik2 da gatal.SPM pun tak lepas dah cite pasal kahwin.Geli tekak aku baca.Hee~ ~ sorryy naik lorry ok.=D

Oh ni lah gambar bear2 aku.Tengok.Comel tak. CAKAP COMEL CEPATT!!. opps ter-caps lock pulak.Hee~ ~



ni bear2 gemuk.panggil muk bear.eh ni bukan aku punya ni.sapa punya ni baik ngaku cepatt! kang aku curi nangis lakkk!


ni takde nama lagi sebab baru beli kelmarin.tapi sebab dier cam cool ngan music2 mungkin nak panggil dier mumu.eh tak best lak.any idea?


ni paling sayang.nama dier cik ko.kengkadang panggil cik lala.ikut mood aku.ni yang paling lama dengan aku.dia sabar dengan perangai aku.kitorang serasi bersama.tengok tido pun bersama.tak pe fizo aku bagi kebenaran =D


kot2 la korang tak nampak dengan jelas gambar tadi.takpe aku siap tunjuk lagi.cik lala ni ade anak.aku anggap dier cam anak sendiri.jelas tak gambar ni?


Kalau korang tak nampak lagi,aku nasihatkan korang pergilah ke kedai spek yang berhampiran.test mata korang tu.kot2 ade rabun ayam ke.baik check.



yang ikhlas lagi comel 
   si comel Tyra



Nota cipanzi: Sila muntah sekarang.HAHA =D


No comments: