Saturday, October 9, 2010

Kakak oh Kakak

Semalam aku masuk Guardian kat JJ AU.Then amik2 barang pegi bayar.Sekali time bayar tu cashier kat situ bolehh pulak panggil aku KAKAK.Harus la terkedu aku sebentar.Adik aku dah macam nak tergelak.Aku diam je.Pandang dia.Buat muka serius.Contoh ayat dia semalam.

"Kak,akak dapat satu stiker ni.Tampal kat sini.Cukup 60 stiker akak boleh redeem dengan salah satu teddy bear tu.Kalau akak nak redeem awal pun boleh.Just bayar harga ni."


Aku diam je.Aku pandang muka dia lama2.Nak pastikan dia lagi tua or aku lagi tua.Dan kesimpulannyaaa..

Dia memang nampak lagi tua daripada aku.Cehhh.Muka kau tu lagi tua dari aku ada hati nak panggil aku kakak.Bencii ok!

Lepas ni tak mo la pergi membeli belah di situ lagiiii.!!


Sayaaaa baruuuu Form 4 OK!!!



Muka orang tua



Nota cipanzi: Kalo korang kerja kat mana2 tu..tengok muka seseorang tu betul2 sebelum panggil dia kakak.Mungkin lebih selamat kalo panggil dia adik? walaupun muka dia lagi tua daripada korang.HAHA

No comments: