Friday, October 15, 2010

Berat

Aku bukan nak cite pasal berat aku la.Berat aku memang makin lama makin bertambah sampai doktor kat klinik cakap aku makin besar and bibik aku pun dok suruh aku kuruskan badan.Terasaa ok.Yeah! aku memang gemuk.Perut gendut.Buncit cit.So? HAHA



My perut is so .....


Ouh berbalik kepada topik berat kita tadi.Aku sebenarnya nak cerita.Ni cikgu aku cakap laa...aku minum kopi sambil makan pasta la kann.Hmm cikgu aku cakap la korang pernah tak dengar ayah korang cakap.Berat..berat..berat..

Pernah tak? Mestilahhhh takkkk.Mana ade ayah2 nak bagitau berat mana masalah dia.Yela korang pun mintak macama2..berat la diaa..contoh nak kereta la kann.So belilah keta Myvi...ceh tak mo pakai.Tak cool la kononnya pakai Myvi.Nak kereta yang best2 je cam keta Mini Cooper tu.Best kannn.



Mahall woo tu..tapi kalau tak mampu korang naik mini bus cukup laaa.Mini jugakk kann.HAHA...tah amende aku merepek ni.Gila dah.HAHA

Ouh aku ada lagi satu mende nak cite.Bengang glee ni.Marah ni.Caya lah aku tengah marahh ni.Tengok muka aku ni.Kann aku tengah marah ni.HAHA



Aku nak marah sebab semalam balik aje tuisyen,aku pegi la kat Mcdonals. time order (drive thru) tu..haishh aku tak tau la apa masalah orang yang amik order tu.Cam buat kerja sambil lewa je.Bagai melepaskan batuk di tangga.(Cehh peribahasa.cikgu sila bangga) HAHA.Ok sambung balik.Orang yang amik order tu tak tau la dier salah dengar ke apa..orang da cakap large..boleh dier pegi letak medium..aku tegur la kan..then dier cam diam jap pastu cakap 'oh nanti tu kita boleh tukar.Sila bayar di depan ek' pap screen tu padam terus.

Aku da macam WTH?! orang tak habis order lagi.Then aku cakap laa..'Then nak tambah .....' teruskan juga cakap sampai habis.Then pergi kat depan..time nak bayar tu boleh pulak dier pegi amik order orang belakang kitorang.Lepas dah dua tiga kereta baru la dier bagitau amount kena bayar.Haiyaa so lembs la ko.Aku buat keja lagi ok dari ko tauuu takkkk.Haishhh.HAHA



McFlurry Milo terbaekkk tapi takleh lawan McFlurry Oreo laa HAHA





Nota Cipanzi: Saya adalah dalam program diet sekarang.No Chicken.Only Fish.Doakan saya berjaya menurunkan berat badan.HAHA

No comments: