Wednesday, October 20, 2010

Jatuh cintaa lagii

HAHA ngek je Tyra ni asyik jatuh cinta.well ko fikir aku suka fizo je ke.Aku suke jugak la artis lain.Paling suka adalah









Choi Jonghunn


Ni paling2 suka.Kalau borak2 dengan kengkawan aku..tak sah kalau tak sebut nama Jonghun.Nama dier adalah wajib.Bila lah dier nak datang Malaysia.Kalau dier datang confirm aku pegi.Ticket mahal pun kesah ape.Demi cintaku padanya,lautan api pun sanggup ku renangi.Ceh hiperbola sungguh.Geli geli geli.

Weh camne tak jatuh cinta.Sikit punyaa hensem tu.Comel lote lagi.Tapi sebab tak nak dikatakan tidak menyokong artis Malaysia,maka haruslah aku cari sorang untuk dijadikan minat.Mula2 dulu aku ingat nak amik Shahir then cam tak best lak last2 minat Fizo sebab banyak drama dier berlakon cam best.


ni group dier.Ft Island.Dari depan Jonghun,Hongki,Min Hwan,Jaejin and Seunghyun


Sorang2 comel kan? Tapi Jonghun paling comel.Hee~~ tau dah.Tak yah cakap.Aku tak tau la aku punya suka kat Jonghun ni tahap mana.Tapi bila dier kena fitnah aritu (pasal Thai rumours tu) aku adalah sangat marah.Marah glee2.Marah macam aku ni bini dier tapi dapat tau suami aku curang.Itulah tahap marah aku.Hee~~

Hari2 aku akan on twitter.Kalau dier update twitter terus aku translate ayat dier tu.Yelaa aku kan tak reti korea.Then lepas translate aku akan reply tweet dier dengan harapan dier akan balas.Tapi harammmmmm.Aku rasa sampai aku tua pun dier takkan balas tweet aku.



Sesetengah artis Malaysia bagi aku la,kengkadang tu perangai diorang cam teruk sikit laa.Bukan nak kata tapi memang tengah berkata-kata ni.Tah laa.Aku malas nak cerita tapi kalau korang perhatikan betul2 korang akan tau.Tapi Fizo,aku tak rasa dier cam sesetengah artis tu.Ok apsal tetibe masuk Fizo balik ni.Eh suami aku sekarang Jonghun laa..

Suami aku adalah berubah2 mengikut mood.Hee~~.Aku tak tau la lepas ni aku nak minat sape untuk dijadikan suami.Mungkin Shin Dong (Super junior).Eh tu tak boleh nanti awek dier marah.Cehh takut awek dier marah lak.Yang ko pegi gedik2 nak kat Fizo and Jonghun tu tak pe pulak? Awek diorang tak marah pulak? Blah la ko Tyra.Hee~~ sorry.Lepas ni tak nak la minat sesiapa dah.

Aku sebenarnya tak faham jugak motif entry ni tapi bantai je laa.Tangan gatal nak menaip.Hee~~.Itu aja dari budak gedik arini.






Yang Gedik
    Tyra


Nota Cipanzi: Apa lagu melayu yang baru ek? dah lama tak dengar malay song.Tyra2...memang lupa daratan kan ko sekarang.Hee~~

No comments: