Friday, October 15, 2010

The best Island



Confirm2 la FT ISLAND!! HAHA.Aku sekarang dalam mood artis korea.So ignorekan entry ni kalau anda tidak berminat.Aku adalah tidak kesahh.HAHA

Aku sekarang hari2 on twitter.Aku rasa twitter cam dah fun skit skung sebab aku banyak follow korean punya laa.Macam artis diorang then diorang punya die hard fan.Memang best kott.Happening je.Then dapat tau hal2 artis yang kita minat dengan lebih cepat!! Selalu lambatt kot tauu.

Macam kes yang terbaru ni la.Ala yang salah seorang member Ft Island kena fitnah sebab mem-pregnant-kan seorang artis Thailand ni.Camne nak cakap ek? Ex-Boyfriend pompuan tu tak mengaku yang pompuan tu lahirkan anak dia sebab pompuan tu banyak flirt dengan lelaki lain.Then ex boyfriend pompuan ni cakap dier penah nampak salah sorang member Ft Island dalam bilik pompuan ni.Agak mengarut la rumour tu sebab on that day Ft Island adalah sangat sibuk.Jadual packed glee.Manee la boleh keluar sekejap then pegi beromen.Agak tidak masuk akal la kannnn.


Andd orang yang kena tuduh tu adalah JONGHUN ok!! Dah la tu yang aku paling minatt.Sangat kurang ajar ok.Jonghun tweet cakap
'Trust me! Don't believe those people'
.Mula2 aku adalah tidak faham then bila baca sal rumour ni barulah aku faham.ngekk tol laaa.Then Hongki pula tweet cakap
'One short amendment, keke. There are two rumours spreading recently. Unless he brings disgrace to our name, Choi Jonghun will always be in ft. As for the Thai rumour, just laugh it off. Keke. I said I don’t tell lies, didn’t I? If it’s the truth, I will say it honestly. Keke.'


So any primadonna here? Kalau ada please believe Ft Island! #prisbelieveinft.HAHA

Oh2 another story about Shinee plak.Kann diorang pegi Indonesia aritu? Aku malas nak cakap sal insiden tidak diingini itu.Takde kaitan dengan aku.Itu masalah fan Indonesia dengan Shinee.Bukan masalah aku.Apa aku nak cakap sekarang ialah pasal gambar niiii....

Comel kann pompuan tu.Agak2 korang tau tak sape? HAHA Dia adalah...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


GITA GUTAWA laaa!!HAHA

Bertuah ok Gita tu.Ada orang cakap lepas Gita perform dier turun stage tu dan terus peluk KEY! iya peluk KEY! then diorang saling bertukar no pin BB.Auwwww sweet okk!! HAHA.Aku baru nak matchkan Gita dengan Taemin..tapi sekali dier dengan Key pulakk.Tak pe laaa...aku approve jeee HAHA macam la aku ni mak Key pulak nak approve2.HAHA

Dah laaa tak larat nak tulis.Hee~~ aku nak ber-tweet2 pulak la.Nak join? Joommmmm!



Nota Cipanzi: Pegi studyy la woiii! Exam nak dekat dah! Sebuk je nak ber-online bagai.HAHAH

No comments: