Thursday, September 2, 2010

Kahwin?


Ok aku tak ade idea sebenarnya.tak tau nak tulis ape tapi tangan ni gatal je nak menaip.haip2.HA HA.aku kan bile fikir-fikir balik ape tujuan sebenar aku ber blog ek? dulu sebab aku nak letak cerpen/novel aku.tapi sekarang tah cam da lama tak buat cerita.sumpahhh doee idea banyakk gile.



Aku ingat aku nak hantar cerpen kat e-pop la.cite sal artis korea.amacam? ok tak.hmmmm
oh2 tadi ade cite lawak glee kat sekolah.sumpah cam bile ingat balik rasa nak gelak guling-guling.cam tak nak caya lak.HA HA.



Ok cite dier camni.tadi time rehat cam biasa la lepak kelas Lyna and Shima dengan Hid and Min then Min bagitau la.ehemm




Min: Korang nak tau ark? Mak kte suruh kte kawin dengan imam kat rumah kte tu!
Lain2: What?! HA HA (semua bantai gelak)
Daz: Abis la lepas ni Yasmin.No more korea2 la.Byee Lucifer
Hid: A'ah bye onew
Daz: Imam tu hensem tak? Umo berapa?
Min: Tah mak kte cakap putih2.Umo dier 23
Daz: Ok la tu 23
Lyna: Eeii tak ok la.jarak jauh glee
Daz: OK la 7 tahun je pun beza.Abis la Yasmin.Tak leh la pegi korea nanti.Pegi Mekah
je la.HA HA
Min: Itulah jap gi dengar lagu nasyid je la kte.Tak de la lagu korea

Semua tergelak.lawak ok mak Min.Min SPM pun tak lepas lagi.Aduhhh~~


P/s : Cuti sekolah hampir tiba!! YAHOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!

No comments: