Thursday, September 16, 2010

Merapu Meraban

Setiap blog yang aku pergi kebanyakannya telah memaparkan gambar-gambar dan cerita-cerita raya.Terfikir di otakku...bilakah aku akan melakukan seperti mereka.Mengapakah diri ini terlalu malas untuk berkongsi pengalaman di hari raya di blog sedangkan aku mempunyai blog.Oh tidak...tidak sanggup aku memikirkan kuku ku yang bakal rosak akibat terlalu lama menaip.Oh noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!



PANG!!!!!!

Aduhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh



Siapakah gerangan itu yang berani-berani menampar pipi gebu ku ini.Pantang keturunan nenek moyang punya cicit ku ada orang berani berani menampar pipiku ini.Tidak sedarkah dia yang pipi gebuku ini bakal merah dek tamparan wanitanya itu..


'Aku bukanlah selemah yang kau sangka...aku tak rela di seksa...haaa! beranikah lagi bersemuka...rasakan kuasa! Tamparan Wanitaa'


Suara itu kedengaran...dan terdengar seseorang ketawa mengilai-ngilai...umpama pontianak tertelan biji durian...


Tiba-tiba.........































"Woiii gilaaaa............ko merepek apa hah? Cam baca blog orang gila je.Tak betul sudaaa" kata seorang kenalan


Erk?

Adakah aku gila sekarang?




Nota Cipanzi: Aku pun tak faham apa yang aku tulis.HAHA.Cerita tak ada kaitan dengan sesiapa.Main tulis je.

1 comment:

Lily said...

Kelakar seperti dulu juga ea Dianza ni ( :