Sunday, September 5, 2010

Otak Kering






Semalam makan otak-otak.Sedapppp.Korang penah makan? Actually aku tak berapa suke mende ni tapi setakat 2 3 tak menjadi masalah.



wehhhhhh ape ko merepek ni gilaaa? sejak bila ko makan otak-otak semalam? HAHAH ok2 da2 Daz tak baik tipu tuhan marah.Kurang pahala puasa.Ngee~~ Gila




Wei aku nak cite pasal ape ni? boringnyeeee arini.Oh tadi aku pegi tengok cite Step Up 3.Ha Ha gila ketinggalan.Orang lain da lame tengok.










Tapi sumpah doeee..cite tu memangg best.Terbaek wa cakap lu.Memang terasa nak join diorang menari gak.Part diorang tak de tempat nak tinggal tu sedih.Rasa nak nangis je.Hehe aku memang sensitif sikit.



Tapi memang la cite tu aku bagi 4 out of 5.HA HA.Esok nak pegi tengok cite Cat and Dogs pulak la.Harap2 best.










Nota Cipanzi : Wah tetibe ade nota cipanzi.Cipanzi adalah nickname aku kat sekolah.Wee~~

No comments: