Thursday, June 23, 2011

Apa dah jadi?


Hello,

Aku pun tak tau apa fungsi blog ni sekarang.
Like seriously kot..aku tanya gak diri aku ni
apa guna ko buat blog doe? Dah la malas nak
update.Ok memang la dulu aku buat blog ni
sebab nak letak cerita2 aku.I mean novel/cerpen
but now..banyak benda merepek kot aku tulis.
Mungkinkah kecelaruan identiti? apakaitankah?
HAHA.

Ok serious.Aku bukan takda idea nak buat
novel lagi.Just that..I don't have enough time.
Busy memanjanggg.Da la semalam,arini,esok
ada photoshoot untuk school leaver.Then ahad ada
aktiviti kebajikan.Then tuisyenn manjanggg.
Nak hang out ngan kawan pun takde masa.

MAYBE abis SPM la kot aku tulis balik novel/cerpen.
MAYBE ok..aku tak janji sebab aku da plan macam2
aktiviti lps SPM.Draft untuk cerita da banyak gila kot buat.
Tapi dok tersimpan je dalam beg.Yela tulis atas kertas kann.
I kuno skit ok...tak reti la nak simpann dalam komputer.
Padahalllllll.....HAHAHAH

So Sorry la sape yang follow blog ni untuk baca novel/cerpen
aku tu (yang tak berapa nak best tu.) tapi takde yang terbaru.
Asyik2 update sal kisah hidup and menda merepek je.Sorry again.
Kepada sesape yang selalu bukak just nak baca novel/cerpen aku tu
cube datang balik tahun depan.Tak pun korang tengok la..Kalau aku tulis
cerpen: title kat tajuk tu maknanya cerpen baru laa.Kalau novel aku akan tulis
part-part.OK! So takde la korang penat2 nak selongkar kot2 ada cerita baru
(Bajet ramai je baca blog ni.)

That's all.Sorry and thank you.




Nota Cipanzi: Korang faham ke apa yang aku tulis kat atas tu? Aku baca balik..aku pun tak faham.Biaq pi la.

No comments: