Wednesday, November 10, 2010

Sampah menyampah.

Aku adalah sangat malas sekarang.Malas mau update.Padahal hari2 buka blog ni..nak update then tak tau nak update ape so tutup balik.Setengah jam lepas tu bukak balik then tutup.So keja aku skung main bukak tutup je.Dah la boring gleee skung.Tak tau mau buat ape.Yelaaa exam kat dah abiss!!

Pegi sekolah boring glee..tak tau mau buat ape.Tekanan je dok skola tu lelama.Tapi ble duk rumah laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagi la boring.Korang ade idea tak nak buat ape kalo boring.Mungkin aku boleh guling2 kat tengah jalan biar kena langgar keta.Baru hilang boring.Dan hilang nyawa.

Dah la penat tangan taip.Esok kena pegi sekolah gak sebab nak buat peka.haish..sakit tangan gak tu.Camne nak bagi hilang lenguh tangan ek? haha

Oh2...harini 11/11 birthday Minhwan(Ft Island) and Tegoshi(News).So Happy Birthday to both of you.muah2 *kiss kat pipi* haha.Kalau korang ade twitter...korang trend la #19thwishesminari tauuuu.itu ajeee.byeee

MinHwan( Ft Island)



Tegoshi Yuya (News)


Mane lagi comel?? jawab2.haha. Minhwan artis korea.Tegoshi lak artis jepunn.Tapi bagi aku...dua2 comel.rasa nak cubit2 je pipi diorang tu kannnn.haha

Ok silamenyampahdanmuntahsekarangsebabbilabukakbloginipenuhdengankoreaandjepunkorangbolehblahkalautaksuka.Perghh sila bace satu nafas je ok.

Ok aku blah skung.tangan dah sakit.HAHA dari tadi kata nak blah tapi tak blah2...okie aku blah skung.ok? korang menyampah dah tengok aku kan? ok byeee




Nota cipanzi: Korang cuba kira berapa banyak ok dalam ni.tah aku rasa cam banyak je.tapi tak tau laaa.ok byee.

No comments: