Friday, November 5, 2010

Deepavali



Happy Deepavali semuaaa!



Aku adalah sangat tidak ada mood untuk update.Tak tahu la mengapa.Hope korang tak kisah la kann.Haha memang takde sape kesah pun.Sape tah nak masuk blog buruk ko ni Tyra.Dah la pemalas nak update.Hee~~ malu2.

Korang tau tak.Aku tengah ngantuk glee skung ni.tapi malas nak tido.Camno nak buat ek? Oh2..aritu 3 Nov birthday Ryo.Ala Ryo...suami lama aku.Aku ada buat entry pasal dier dulu2.Sebelum bercerai la kann.Time tu sayang maut lagi ngan dier.Tapi apakan daya..ada orang yang lebih menyintainya maka terpaksa la aku lepaskan.Cehhhhhhhhhhhhh jiwannggggggggggg.

Dah la aku ngantuk bebenor ni.Tengok la pagi esok kalo aku rajin..aku update lagi.Eh esok? Sekarang da esok la Tyra ngek.Da kul 12.45 da tu.Double ngek untuk ko Tyra.Pegi tido cepat...kang bangun lambat lak.

Ok bye2 semuaa.daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




Nota Cipanzi: Aku terasa nak beli album baru NEWS laa.Mano nak cari ek? Heeeeee~ ~

No comments: