Wednesday, March 30, 2011

VidVidVid




Sumpah boring gle.Bukak youtube segala jenis benda search nak bagi hilang boring.Sumpah dah lama gilee tak tengok video ni..Italian man who went to Malta.

Lawak ok video ni.Tapi sape yang tak minat lawak2 bodoh/lucah ni..jangan la tengok.



Ok ni lagi satu video best gak.Sumpah cam ok..aku benci mende2 camni sbb aku jelez dengan orang terer2 camni...

Weh mane belajar?? Ajar la aku gakkkkk!! HAHA

Ok ni video daripada orang Melayu lak.Sape penah tengok video ni..turun tangann..



Suka suka suka cara penyampaian dier.Plus dier comel.Ok jangan gatal.Fine aku lambat cakap sal video ni.Sajeeeeeeeeewwwwwwwwwwww..

Ni lagi satu best gak..matluthfi



Comel Cool kan dier.Lawak lawak lawak.

Dua2 aku suka...inianwarhadi and matluthfi terbaekkkk plus comel.
Enough with your ke'gatal'an Tyra.Hee~ ~


Eh esok exam add math and chemistry!

Aku lupaaa( gayaa nazmi raja lawak) Aku lupaa!!


Study duluuuuuuuuuuuuuuuu....


Nota Cipanzi: Dasyattttt sekolah aku ni...asyik exam je.Fine SPM tahun niii...

1 comment:

Ili Shaheera said...

Dulu Ili pun sukew gilew gunew bahasa ew ew ni... Ahaks!