Wednesday, May 4, 2011

Malaysian Kpop

Sape ade dengar sal group gula gula? Or group 24:7?

Aku rasa diorang tu comel la.Sebab diorang berani mencuba sesuatu yg baru.

Bagus2..majukan industri muzik tanahair ni ek.

Usaha yang bagus apa..and lagi senang nak masuk sebab bawak nama kpop.

Orang skung kan kpop memanjang.Mesti ramai yang akan suka dengan group2 ni.

Satu usaha yang bagus untuk cepat diminati.

Muke pun handsome2..badan tough...yang perempuan lak..hot gila..peha gebu..muka cantik.Bagus2.

-.-"

Nak tengok gambar diorang? Nak tau pasal diorang?

Klik Sini

Ok enough with that thing.Macam aku tweet aritu..aku takkan blog pasal ni..Malas nak taip panjang2.Google kan ade.Pegi la google sendiri.*gelak jahat*

Arini kawe nok story sikit ape yang cikgu Bio kawe kecek(cakap) ke kawe.

"Kamu kalau tak minat nak jadi doktor tak payah jadi.As I told you before..jadi doktor ni bukan senang ok.Macam saya jadi cikgu..kalau ajar salah,pelajar tak mati..tapi doktor kalau tersalah operate or check..pesakit boleh mati.Kalau takde minat jadi doktor and terpaksa jadi doktor sebab parents suruh..susah la.Sebab ape..doktor yang tak minat nak jadi doktor..dia tak enjoy buat kerja dia..dia kerja kerana terpaksa..sebab tu banyak buat silap.

Sebagai contoh la..Saya ada pegi satu klinik kat area ******..klinik ***** tak silap saya.Saya tunggu nak jumpa doktor..then bila masuk..doktor tu tak senyum pun.Just angguk and tanya sakit ape.Saya cakap la saya sakit kepala.Doktor tu angguk and tulis then suruh saya amik ubat dekat luar.Saya tanya la..tak payah check pape ke? Blood pressure ke suhu ke? Then bila saya tanya baru dia nak buat.Saya pandang la sekeliling nak tengok doktor ni kelulusan daripada U mane..then saya nampak satu sijil daripada U**.

Itu yang saya nak nasihatkan..kalau ada parents kamu yang suruh kamu jadi doktor tapi kamu tak minat..baik kamu fikir balik.Kamu pun pernah kan alami situasi camni.Tunggu punya lama kat klinik tapi jumpa doktor tak sampai 5 minit pun.

So fikir2 kan betul ke pilihan yang kamu nak buat tu.Mungkin juga sekarang tak minat..tak bila da belajar medic tetiba minat tu datang.Ada juga orang macam tu.So kena fikir baik2 la sebelum buat keputusan."



Itulah apa yang dikatakan oleh cikgu bio aku.Punya la panjang lebar.Cikgu ni suka bagi nasihat yang berguna yang sangat2 aku hargainya.

Penat da tangan aku.

Sekian.



Nota Cipanzi : Gula gula debut 5 mei ni? Sama2 kita nantikan

Nota Cipanzi 2: Ohemgee...baru tau pasal ni time tengah cari gambar tadi



For more info..klik SINI

GO Malaysia Pop! -.-"

Info Lain: SAKSIKAN MAX 247 ,AESAR MUSTAFA,ADAM V.I.P,ONE NATION EMCEES, BLACK DAN RAMAI LAGI PADA 5 MEI 2011.DI MATIC JALAN AMPANG.JAM1.30 PTG



No comments: