Monday, April 25, 2011

Fish..come to momma.



Sorry.
Semalam aku agak emosi sikit.
Buat entry pun dalam keadaan marah
Tah ape la aku tulis.Syaitan dok kat sebelah dok bisik2.
HAHAHHA

Ok lupakan kisah semalam.Biaq pi la.La ni cheq nak habaq yang cheq dah ade pengalaman memancing.Yey!!
Ok foine.Cheq tau korang mesti cakap

"Eleh..baru memancing sekali da kecoh..gua memancing banyak kali tak kecoh pun"

Yola..kalau takde yang pertama..takde la yang seterusnya.Yang pernah memancing tu mesti excited gak kan masa pertama kali pegi fishing? Kan kan? Tipu kalau tak excited.

Aku time memancing tu...aku lek je..wat cool.Dapat ikan terus melompat tengok ikan ape dapat.Sekali ikan buntal daaaa...terpaksa lepaskan.Second time tu time baling pancing..oppsss terpegi ketepi lak.Abis tali tu tersangkut dengan tali pemancing lain.Sorry bang.

Then buat lagi skali..dapat la ikan gelama.Umm nyummy nyummy.Terus excited nak bergambar.

Buat lagi sekali..dapat lak ikan kecik..mende tah nama dier.Comel je kecik.Then pancing lagi tak dapat da.Then buat last one sebelum balik coz da lewat malam.Pun tak dapat juga.Kecewa2.

So apa yang aku nak katakan...memancing itu sangat fun.

Walaupun bukan aku yang pancing tapi pak cik aku...tapi fun sebab jadi tukang tengok sambil nyanyi lagu big momma dengan harapan ikan akan datang.



Sekian


Nota Cipanzi: Aku tak pasti kenapa gaya aku tulis macam pelik.Cam nak buat karangan pun ade.

No comments: