Thursday, December 16, 2010

Header.

Adakah anda perasan header blog ini sudah bertukar wajah? Perasan takk? Perasan tak? Tak perasann? Hishh pegi beli spek cepat...sape yang tak nampak tu maknanya dier buta warna.HAHA

Layout pun dah tukar.Kalau tak perasann tak tau nak cakap ape.Baik korang pegi jumpe doktor.Doktor pun malas nak layan agaknya.HAHA mende aku merepek ni.

Eh2 header tu lawa tak? Aku main buat je.Saje boring takde keje semalam sementara nak edit gambar kat Bukit Gambang tu..aku buat la header tu.Eh lain kali la aku cite sal Bukit Gambang tu.Tapi tak tau bile.Raya haji aritu pun tak cerita lagi kan? Ala kira halal je la yang tu.Malas nak cerita sebab gambar ade dalam phone my mum.

Nak tau tak...aku sekarang tengah high dengan lagu ni.Hari2 mesti mau dengar.MV dier sumpah cool glee.HAHA Aku tau mesti ade yang juling mata ke atas sambil membawa mouse ke arah pangkah nak sebab dah tau mesti lagu korea lagi.MESTILAH!!!!. Aku kan kipas susah mati artis korea.Tak kesah pun kalau korang nak blah.HAHA

Tapi kali ni bukan Ft Island dah.Kali ni..........G-Dragon laaaaa. I kan suka GD ni sampai tiap2 hari pakai gelang tu and tak kasi orang sentuh langsung.see see.....sweet kan aku ni.auwwwwww I tau..tak payah puji.

Dah2 Tyra stoppp....sebelum ramai yang menyampah dengan keGEDIKan ko tu.lalalalal tak kesah *juling mata ke atas*

Come2..tengok ni.




Nota Cipanzi : Budah bawah umur tak yah la tengok video ni.Kang tak pasal2 nak pegi club jugak.Aku takpe..dah besar...lalalalala

No comments: