Saturday, October 16, 2010

Saya telah jatuh cintaa



Siapa tau apa itu love? love is cinta.cinta is love.ngekk tu translation laaa.HAHA.Siapa pernah dilamun cinta? Mesti indah kann? Mata dier mesti ada love2.Auww comel.Then pagi2 dier bangun tido mesti dapat wake up call or love message dari kekasih.Ok sangat romantik.Jelezz I.HAHA




Dah2 ape kau merepek malam2 buta ni.Straight tu the ampang point la cepat.HAHA.Saya nak bagitau saya telah jatuhh cintaaaaa.Auww.Sweet takk? Sila cakap sweet kalau tak aku sentappppppppppppppp.Takmo tulis blog sebulan.HAHA

Aku nak bagitauu aku jatuh cinta dengan dier ni.Seorang lelaki.Muka dier cuteeee.Bilee dier senyumm cairrr ok.Tak puas kalau tengok dier sekejap.Harus tengok dier lama2 ok.Lagi satu mata dier sexyyyyyy ok.I loike.HAHA.Kalau tak tengok dier sehari boleh glee ok.So kena tengok hari2.

OMG!! Tyraaaaa( please call me tyra from now) kau adalah sangat angauuuuuu ok! Yeah! aku mengaku aku adalah angau glee kat lelaki ini.Lelaki ini yang selaluuu~~~~~~~~~.Ok suara tak sedap takleh nyanyi nanti hujan lebat.

Dah2 stop merepek Tyra.Bagitau cepat siapakah lelaki yang kamu puja2 itu...yang membuatkan kamu angauuuu tahap tak boleh nak cakap itu.Hmmm...lelaki itu adalahhh...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
dia adalahhhhhhh...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-








Comel kannn boyfriend aku ni.Dah lah hensem.Baik hati.Tak kekok buat kerja









My boyfriend with his mum(my future mother in law)





Comel takkk? cakap comel cepatt.HAHA.Mesti semua kenal kan boyfriend aku ni! Sape tak kenal takpe.Meh aku kenalkan.
FULL NAME : WAN HAFIZOL WAN OMAR
D.O.B : 19th JULY 1985
COMM. NAME : FIZO OMAR
P.O.B. : KOTA BHARU,KELANTAN
HOBBIES : PLAY FOOTBALL AND WACTHING MOVIES
CARRIER : FULL TIME ACTOR , MODEL AND HOST


Hee~~ Dah kenal kann? Auwww.Aku memang perasannn pun.Tau dahh.Tapi tak boleh tahan kott.Dier cutee sangat.Rasa nak  peluk  salam je dier HAHAHHA.Kecik2 dah gatal.Haishhh.Actually aku tak ada special boyfriend lagi sekarang so tak boleh nak cerita lebih2 pasal cinta ni.Aku tak tahu cinta tu macam manaa.HAHA.Malas laa nak cinta2 sekarang.Sekarang adalah masa untuk belajar.So korang apa lagi dok tercongok kat sini.

PEGI BELAJAR CEPATT!!*Jegil2 mata*.Kalau tak belajar aku rotannn sorang2.HAHA




Nota Cipanzi: Twitter meriah.Best kott.Cepat follow aku.http://twitter.com/thiradaz

No comments: